mot toppen!

Hej bloogen nu är det dags igen. ska göra min top3 lista över dom tre personer som jag hyllar och dom tre som jag sänker med en högerkrok!. Denna lista kommer att komma ut varje fredag.

  1. Denna person bör hyllas till 1000! 100% stek! Går förmodligen långt i denna tävling
  2. Den andra personen som hyllas är en person som inte varit min favorit men tog mig med storm förra fredagen i idol! Grymmaste rösten på länge. Vinner nog rätts så lätt
  3. Denna spelare är en otrolig talang som jag hoppas har en ljus framtid till mötes! Spelade Chelseas championsleague match i veckan och gjorde en otroligt bra match! tummen upp
    1. Så då var det dags för den äckligaste personen vid liv just nu! behövs ingen motivering. Skönt att slippa aset iaf!
    2. Den andra personen jag väljer att sänka blir en hel grupp ifrån TBS umeås tränarstab med guttes i spetsen som tagit bort våran gästbok ifrån våran lagsida... En stark protest bör lämnas in!
    3. Tiger Woods! otrogen? kåt? oproffsigt? ja vad ska man säga? tycker iaf att han inte är den smartaste personen i denna värld, men värre saker har skett! Tror på dig mannen!
      Så nu är jag otroligt trött! imorgon tror vi på tre saker City vinner mot övik, Erik vinner idol, Kent lyckas hitta av möller!





2009-12-11 @ 05:01:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: monstret

okeej... okeej

2009-12-11 @ 09:48:09
Postat av: conrad

tiger är en riktig tiger kan jag lova,.

2009-12-11 @ 14:16:32
Postat av: Anonym

skön blogg

2009-12-12 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0