Fredag 18e

Så då var det dags igen, inte hänt så mycket denna vecka men ska väl kunna skramla ihop någonting vettigt ändå!
Nu är det bara sex dagar kvar till julafton WIHOO! Jag och rebecca kunde inte inte hålla oss tills dess så vi bestämde att vi skulle öppna presenterna redan ikväll, jag fick ett jättefint armband som jag velat ha, sjukt snyggt tack! Hon fick en tröja som vi kollat på som jag tyckte var riktigt snygg hoppas hon blev nöjd. Nu är det dags för min lista, varför är det alltid svårare att ta ut det man ska hylla? otroligt mycket lättare att såga! aja nu kör vi.

  1. Så då var det dags för en ny person på tronen, jag väljer denna gång att hylla Idolvinnaren Erik Grönwall, med en otrolig röst vann han inte så oväntat finalen förra fredagen och nu har hans nya låt spelats oräknerliga gånger på radion men han har nog en otroligt ljus framtid!
  2. Den andra saken får bli julafton! skönaste tiden på året, god mat en hel vecka massor med godis och presenter. Det kan inte bli bättre!
  3. Då var det dags för den sista och det får bli FC Barcelona som går som tåget igenom serien och championsleague där dom fick en otroligt lätt lottning. Går också väldigt bra i VM för klubblag där dom är i final efter att ha vunnit semifinalen med 3-1.
    1. Nu till ett riktigt as som jag inte alls gillar. Rami som nu kommit in i Paradise Hotel måste vara helt sprängd som lyssnar på en sån sjuk person som Franscesca! Gjorde så att Andreas åkte ut det gillas inte men cimon är fortfarande kvar så han får fixa så att Rami åker ut snarast!
    2. Andra saken får bli Champions League lottningen som skedde idag klockan 12. Chelsea fick otroligt svårt motstånd i zlatans förra klubb Inter vilket kan bli en svår nöt att knäcka. medans Barca hade tur som vanligt och fick vfb stuttgart. Riggat är bara förnamnet.
    3. Sist men inte minst så får vi inte glömma Erik Grönwalls flickvän som skämmde ut sig totalt under idolfinalen när hon stannade kvar på scenen och skämde ut sig. Varför kunde hon inte bara kliva upp och gratta sedan gå ner och ställa sig så att han fick njuta av stunden? nä hon bestämde sig för att stå där och förstöra, så nu tänker man bara på den pinsamma stunden när man såg henne uppe på scenen när man hör hans låt.
      Så nu får ni vänta en vecka till efter mer, om ni inte vill att jag skriver fler inlägg vill säga? detta blev också något försenat eftersom att jag vänt på dygnet så mycket att jag knappt ser dagsljuset längre. Men imorgon är det tidig match, hoppas det går bra, eurotrip på tv nu och har som sagt världens nyggaste armband på mig! även glad att kent dödade möller med ett lasersvärd. check it out! otroligt roligt!! http://www.youtube.com/watch?v=STmM3abUGB8
2009-12-19 @ 00:29:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

efter längtat inlägg!

2009-12-19 @ 17:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0